Reklamační řád

Formulář pro uplatnění reklamace

Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Ke stažení v PDF ZDE

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.lazenskatradice.cz

Společnost: Lázeňská tradice s.r.o.

Se sídlem: Tepelská 550/18, 353 01 Mariánské Lázně

IČ/DIČ: 08672512

E-mailová adresa: info@lazenskatradice.cz

Telefonní číslo: +420 728573873

 

 

Spotřebitel:

Jméno a příjmení:…………………………………………………...

Adresa:…………………………………………………………………..

Telefon a e-mail:……………………………………………………..

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne …………………….. jsem ve Vašem obchodě Lázeňskátradice.cz vytvořil(a) objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:………………………………………………………………………………………………………………………… (zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: výměna za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy. (Detailně v obchodních podmínkách zde článek VII. Ods. 5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat)

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání ………………../datum obdržení ………………………….

  2. Číslo objednávky:

  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ……………………………………………………………………………………..
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosíme o zaslání čísla účtu) ……………………………………………….

  4. Jméno a příjmení spotřebitele:

  5. Adresa spotřebitele:

  6. E-mail:

  7. Telefon:

 

 

 

V …………………………………..., Dne ………………………………………..

 


______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

 _______________________________________________

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č……………………………………….

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem (výpis z účtu apod.).

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil(a) nebo o kterých jste při koupi věděl(a). Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení