Reklamační řád
Formulář pro uplatnění reklamace
Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Ke stažení v PDF ZDE
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.lazenskatradice.cz
Společnost: Lázeňská tradice s.r.o.
Se sídlem: Tepelská 550/18, 353 01 Mariánské Lázně
IČ/DIČ: 08672512
E-mailová adresa: info@lazenskatradice.cz
Telefonní číslo: +420 728573873
Spotřebitel:
Jméno a příjmení:…………………………………………………...
Adresa:…………………………………………………………………..
Telefon a e-mail:……………………………………………………..
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne …………………….. jsem ve Vašem obchodě Lázeňskátradice.cz vytvořil(a) objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:………………………………………………………………………………………………………………………… (zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: výměna za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy. (Detailně v obchodních podmínkách zde článek VII. Ods. 5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat)
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
-
Datum objednání ………………../datum obdržení ………………………….
-
Číslo objednávky:
-
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ……………………………………………………………………………………..
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosíme o zaslání čísla účtu) ………………………………………………. -
Jméno a příjmení spotřebitele:
-
Adresa spotřebitele:
-
E-mail:
-
Telefon:
V …………………………………..., Dne ………………………………………..
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
_______________________________________________
Seznam příloh:
-
Faktura za objednané zboží č……………………………………….
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem (výpis z účtu apod.).
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil(a) nebo o kterých jste při koupi věděl(a). Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.